اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

مرکز خرید پسته کوهی لرستان با تخفیف ویژه

 پسته کوهی لرستان نوعی پسته وحشی می باشد که از درختان خودروی کوهستان های لرستان به دست می آید و مردم این استان آن را به عنوان نگین سرسبز جنگل‎های لرستان می شناسند و دارای خواص بسیار زیادی است.

مرکز خرید پسته کوهی لرستان با تخفیف ویژه

طبع پسته کوهی لرستان سرد است يا گرم؟

طبع پسته کوهی لرستان سرد است يا گرم؟ در کوه های زاگرس در استان لرستان درختان زیادی وجود دارد که محصول آن ها یک میوه کمیاب به نام  قلنگ می باشد.

 پسته کوهی که اغلب مناطق کشور آن را با نام بنه می شناسند در استان لرستان قلنگ نام دارد و علاوه بر استفاده هایی که در اغلب مناطق کشور از آن می شود، به علت طبع گرمی که دارد در استان لرستان به عنوان آجیل نیز استفاده می شود.

طبع پسته کوهی گرم است و به همین علت به متعادل کردن طبع بدن و رفع سردی مزاج کمک زیادی می کند.

از جمله استفاده هایی که از این میوه می شود، استفاده آن به صورت پودری و به عنوان چاشنی در برخی خوراکی ها مانند دوغ، ماست، نان های محلی و…

تهیه انواع ترشی های مختلف، استفاده از آن به عنوان آجیل و…

خاصیت پسته کوهی فراوان است و علاوه بر مغذی بودن خواص دارویی فراوانی نیز دارد.

قیمت انواع پسته کوهی لرستان با کیفیت مرغوب

قیمت انواع پسته کوهی لرستان با کیفیت مرغوب  در بخش فروش اینترنتی انواع پسته کوهی لرستان و پسته کوهی دریایی به منظور ارائه ی قیمت پسته کوهی لرستان با کیفیت مرغوب به خریداران اقدامات لازم انجام شده، این کار که از طریق اینترنت و به وسیله ی همین سایت تخصصی انجام می شود به این صورت است که انواع پسته کوهی به صورت پودر یا به سالمی و اطلاعات لازم و کافی در این مورد موجود است، به طوری که وقتی شخص خریدار به منظور کسب آگاهی مراجعه کند می تواند اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کند.
 فروشندگان پسته کوهی در این سایت اینترنتی طراحی شده امکان خرید پسته کوهی به صورت غیر حضوری و نیز امکان طرح سوال یا درخواست راهنمایی را برای خریداران فراهم کرده اند و با پاسخ به تمام سوالات و نظرات آنان در این زمینه نهایت راهنمایی را برای آنان انجام می دهند.
البته امروزه بخش قابل توجهی از خرید و فروش ها از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی انجام می پذیرد و برخی افراد تمایل دارند که نیاز های خود را تنها به این وسیله خریداری و برطرف کنند و این راهی است که به علت سهولت در خرید و به علت سرعت بالا و نیز به علت به صرفه بودن آن و همچنین خرید غیر حضوری کالا طرفداران زیادی دارد.
همچنین از طریق شماره تلفن های موجود در سایت و با توجه به این که کارشناسان و متخصصان فروش پاسخگو خواهند بود تمام خدمات پاسخگویی به سوالات خریداران و راهنمایی آنان در خصوص ثبت سفارش و اطلاع از نرخ و قیمت روز پسته کوهی به صورت عمده و جزئی انجام می شود.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید